Tombik Hamurlar

Tombik Hamurlar

TOMBİK HAMURLAR

Hamuru İçin:

3 - 3,5 su bardağı un

1 su bardağı su

4 yemek kaşığı sıvıyağ

1 çay kaşığı şeker

1 çay kaşığı tuz

1 paket kabartma tozu

İç Malzemesi:

5 adet domates

200 gr yağsız yada az yağlı peynir

tuz

dereotu ve istediğiniz yeşillikler (arzuya göre)

Dometesleri yuvarlak dilimler halinde kesin. Peyniri çatalla ezip dereotu ve istediğiniz yeşilliklerle harmanlayın. Tüm hamur malzemelerini karıştırma kabında karıştırıp yoğurun. Çok sert olmayan yumuşak bir hamur elde edin. Hamurun üzerini örtüp 20-25 dk. kadar dinlendirin. Hamurdan büyük bir parça kopartıp tezgahın üzerine un serpip açın. Hamurun üzerine aralıklarla domates dilimlerini yerleştirin. Aynı büyüklükte bir hamur daha açıp domates dilimlerinin üzerine serin ve su bardağıyla domateslerin üzerine denk gelecek şekilde hamurları kesin ve kenarları açılmasın diye parmağınızla hafif hafif bastırın. Hazırladığınız yuvarlak hamurların yağda iki tarafınıda kızartın. Afiyet olsun.

hamur-kizartmasi1



Yorumlar

serhuzur

Az önce hem tarifi hem de lezzetini denedim HARİKA bir tat herkese öneririm ellerinize sağlık admin çok teşekkür ederim bu arada ben yarım çay kaşığı karbonat ekledim tarife isterseniz öylede deneyebilirsiniz.Şekil olarakta çok muntazam oldular deneyen herkese afiyet olsun

admin

Afiyet olsun. Teşekkürler:)

Yanıtla

Yanıtla

FATMA

MUTLAKA DENİCEM AMA ORDAKİ GÖRÜNTÜ GİBİ OLMASSA YA

Yanıtla

gülay

tire veya virgül yanlış yere koyulmamış 3 - 3,5 demek aradaki tire veya demek ayşe hanım

Yanıtla

Gökçen

Bunuda kızartma gibi bol yağda yapmak mı gerekiyor? Yaptım fakat yan kısımları çok zor pişiyor. Beyaz kalıyor birde fazla bastırmadım şişman oldu ya ondan mı kızarmadı yanları acaba ?

admin

Derin bir tencerenin içinde bol sıvıyağında kızartmalısınız Gökçen hanımcım

Yanıtla

Yanıtla

duygu

Eğitim şart!

Yanıtla

zuzu

En cokta şu peynir karmaşasına güldüm.peynirle ilgili kompleksleri olanlar varmış.hiç aklıma gelmezdi.

Yanıtla

nuran

süper oldu, tarif için teşekkürler,

admin

Afiyet olsun:)

Yanıtla

Yanıtla

gamze

cok sık duruyo kesınlıkle denıycem sacma sapan seyler dolu burda ya

Yanıtla

Derya

Bu sabah kahvaltıda yaptım tadı çok güzel ama çok sulu oldu :))

Yanıtla

ayşegül

ablacım zaten yagda kızartıyos hamura yag komamız gerekiyomu ben ayşegül ,

admin

Hamura kıvam vermesi için kullanmak zorundayız Ayşegül hanım

Yanıtla

Yanıtla

nur

meraba yorumlara çok güldüm bütün ilginç sorular ne kadar yağda fln :D ..bnmde ilginç bir sorum olacak.domatesin suyu yağa akıyormu.domatesli yapmasak sabah denemek istiyorum ama domates beni korkutuyorrrr.hamur ile kızartma ve domates deneyenler yazabilirmi lütfen nasıl oluyor tadı.. :))

Yanıtla

Güneş

Sabah sabah çok güldüm. Tüm içten yorum yapan bayanları kutluyor, o saçma sapan sorular soran bayanların kocaları varsa eğer onlarada sabır diliyorum. Bu hatunlarla bir ömür zor geçer. ;)

admin

:)

Yanıtla

Yanıtla

belgin koşar

süper bir tarifmiş şu an yaptım ve yiyorum elinize yüreğinize sağlık... tarifin aynısını yaptım... herkes denemeli kolay ve lezzetli..

admin

Afiyet olsun:)

Yanıtla

Yanıtla

Aliye

Fırın hamuruyla olurmu acaba?

admin

Bilmem hiç denemedim:)

Yanıtla

Yanıtla

sedef

Ben su yerine Yoğurt ekledim, üzerine Yumurtanın sarısını sürdüm ve Fırında 180 derece de kızarıyıncaya kadar pişirdim. Çok lezzetli ve pamuk gibi yumuşacık oldu. Teşekkürler ....

admin

Demekki fırında da güzel oluyormuş, yorum için teşekkürler:)

Yanıtla

Yanıtla

Halime

bu verdiğiniz ölçülerle kaç tane çıkıyor acaba???

Yanıtla

yadıgar

slm admınımm çok guzel tarıflerınızz elınıze saglık bir çok tarıfınızı denedım harıka oldular malzemelerde evde bulunmadık degil yenı tarıflerınızıı merakla beklıyorumm emegınıze saglıkk tşklerr ....

admin

Bu güzel yorum için bende size çok teşekkür ediyorum:)

Yanıtla

Yanıtla

nuray

Kiymali yapsak yada patatesli domates koymasak bi degisiklik olurmu aaba

admin

Yapabilirsiniz.

Yanıtla

Yanıtla

ecrin

gerçekten yorumlar çok komik bir poğaça politika konuşmasna dönmüş hanımlarn canı sıkılıyor evde

Yanıtla

Pınarr

cok güzel tarif ama ben hamur acamıyorum :/

Yanıtla

ANILCAN

Bu sabah ben bu tarifi yaptım normal peynir kullandım 3,5 dolu dolu su bardağı un koydum zaten yumuşak ele yapışmayacak bir hamur oluyor yapacaklar tereddüt etmeden yapsınlar süper oldu....Emeğinize sağlık pratik ev yemekleri adminleri sizden alıpta yaptığım hiç bir tarif beni hayal lırıklığına uğratmadı tam ve net malzeme verdiğiniz içinde teşekkür ederim....

admin

Bu güzel yorumunuz için bende size çok teşekkür ediyorum:)

Yanıtla

Yanıtla

Sultann

tarife bayıldım :) şuan yurttayım ancak eve gidince mutlaka deneyeceğim..

Yanıtla

Didem

Slm bende simdi deniycem , insallah guzel olur:))

Yanıtla

ezgi

süper oldu admin tuttum seni:)

admin

Teşekkürler:)

Yanıtla

Yanıtla

Filiz A .

Nihayet az önce yaptım bu tarifi, bayıla bayıla yedik... Yarım ölçü yaptım, su yerine sulu yoğurt kullandım... İki kişi olduğumuz için fazlasıyla yetti... Denemek için birinin içine bitter sarelle, birinin içine de mürdüm eriği marmeladı koyup öyle kızarttım... Hepsi birbirinden şahane oldu.... Kendimi tutmasam hepsini bitirebilirdim ama tutuyorum şimdilik :) teşekkürler admin. :)

admin

oooo çok sevindim Filiz hanım sizi tebrik ediyorum ve teşekkür ediyorum:)

Yanıtla

Yanıtla

burcu

çok beğendim hamur işine yeni merak saldım yapamicam diye korkuyorum ama deneyeceğim teşekkürler ve birde poğaça tarifinizi nereden bulabilirim sevgilerle :)

admin

Yine hamurişi bölümünde bir çok poğaçamız var Burcu hanım, afiyet olsun:)

Yanıtla

Yanıtla

sultan

patateslide yapılabilir mi acaba

admin

Hiç denemedim.

Yanıtla

Yanıtla

habibe

normal bi mayalı hamur yaptım ama diğer aşamaları verdiğiniz tarifi uyguladım çok güzel oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim ;)

admin

Afiyet olsun Habibe hanım:)

Yanıtla

Yanıtla

Beran

aldığı kadar un diyip bırakıcaksın aslında: ) tarif için teşekkürler,ben de denedim,bazılarının içine zeytin ve peynir koymuştum,domatezsiz.onlar daha güzel olmuş, tabi ben zeytini çok sevdiğim için olabilir: )

Yanıtla

dilek

çok komiksiniz ya çok güldüm allah admine sabır versin: )))

Yanıtla

Mercen

tövbe tövbeeee!!! LAA İLAAHEE İLLALLAH!!!! aynı sorular aynı cevaplar! fingirdeşip oturana kadar bide yazılanı yapın yaaa!!!! bazılar çok akıllı sorular düşünceler yazıyor sanıyorlar! admin tavsiyem yorum yerini kapat, yazdığından anlamıyorsalar hiç bişeyden anlamazlar! ufff sabah sabah başım agırdı ;) ))))))))

Yanıtla

ayse

aslinda firinda olsa daha guzel olur.ben bu tarifi kucuk kucuk beze yapip oklavayla actiktan sonar icine kavrulmus kiyma, peynir .koyup muska bicimde katlayip kizartirim

Yanıtla

hatice

cok güzel bir site tesekkürler

admin

teşekkürler:)

Yanıtla

Yanıtla

dilek

bende farklı şekilde yapıyordum ama bunuda denedim güzel oldu tavsiye ederim tarifler için teşekkürler..........

admin

Teşekkürler:)

Yanıtla

Yanıtla

nurcan

işden ayrıldıktan sonra evde kendimce bir çok yemek denemeye başladım ve bu site bana çok yardımcı oluyor burdaki bir çok tarifide denedim hakikaten güzel oluyor tarifler çok net uygulaması rahat anlatımlar e biraz da yetenek gerek neden derseniz yemek yapmak bence bir sanat ve yetenek işi :)))

admin

Teşekkürler Nurcan hanım:)

Yanıtla

Yanıtla

seher

acayip güldüm yaa o ne saçma sorular öyle:)))))

Yanıtla

acelya

ben hamur açan bırıyım ama belkı okuyan anlamamış olabılır bunun eke eke bılmıs bılmıs yorum yapmanızla alakası yok kadın demıs anlamadım dıye sende hamur ısı yapma dmıssın admıne deıl tabıkı sozum cok marıfetlıyım dıyenlerın evınede gıttık makarna suyunu değerlendırıp bulaşık yıkayacak kadar ev karısı:))pasaklı olmakta var bunun ıcınde hersey hamur açmak deıl hıjyen dıyorum bırazda:))

Yanıtla

jale

şimdi yaptım çayın yanında yedik çok güzel oldu teşekkürler .. yapacak olanlara tavsiye domatesler küçük boy olursa daha iyi olur bardak ağzı kesmek için yeterli gelmiyor ..birde domatesleri hamura koyduktan sonra heme yapmak gerekiyor domatesler suyunu salıyor hamur çürüyor alttaki hamur parçalanıyor .. yapacak olanlara afiyet olsun ...

admin

Bizde yardımcı yorumunuz için teşekkür ederiz:)

Yanıtla

kursat

domatesin suyunun salmasina karsin altenatif olarak domates yerine koyu kivamda pizza sosu (salçali) kullansak, lezzeti agir mi olur?

Yanıtla

Yanıtla

Nurhan

Sayin Admin sizi kutluyorum . Tarifleriniz lezzetli ve cok kolay .Tesekkurler sabrinizdan dolayida harikasiniz . Almanyada bazi malzemeleri bulmakta zorlansamda vazgecmek yok sizinleyim sevgiyle kalin

admin

Çok teşekkür ederim Nurhan hanım:)

Yanıtla

Yanıtla

fahriye

bence kuru olur

Yanıtla

nilay

slm hayırlı pazarlar admin bizide düşün olmazmı kilo sorunumuz var ve kalorisi olmayan tarifler bekliyoruz emeklerinize elllerinize sağlık ama mükemmel tarifleriniz var

admin

Çok teşekkürler:) aklımdasınız:)

Yanıtla

Yanıtla

serap

arkadaslar hepinize sesleniyorum bence un miktarını anlamayanlar hemen bi pastaneye gİdip poğaça falan alsın hiç uğraşmasın iyi ki admin kulak memesi kıvamında bi hamur elde edin dememiş öyle deseydi kesin un miktarını anlamayanlar kimin kulagının memesi der o hamuru yapana kadar kulak memelerini lavaş ekmek gibi sündürürlerdi çok güldüm

Yanıtla

İSMAİL

admin allah sana sabır versin :)

Yanıtla

hilal

fırına atsak olurmu acaba ?

bingüzel

tarifi çok beğendim! Eleştiri yapan haımlarada diyorum ki Ne kadar bencilce eleştirmişniz insanları hiç yakışmamış doğrusu! bilmeyebilirler çok normal belki yeni evliler yada yeni yemek yapmayı öğrenenlrdir! anlyışlı ve alçak gönüllü olmaya davetlisiniz..selam ve Dualarımla

Yanıtla

Yanıtla

NİRGÜL

HAMURDAN ORTALAMA KAÇ PARÇA AYIRMAMIZ GEREKİYOR.EMİN OLMAK İSTEDİM.TEŞEKKÜRLER

admin

Maalesef saymadım Nirgül hanım

Yanıtla

Yanıtla

Filiz A .

:))))))) ahahahahhah. Sabah sabah hiç güleceğim yoktu, iyi geldi bu yorumlar:))) Tarif güzel bu arada, yapanların ellerine sağlık, eminim çok lezzetlidir, kilo sorunum olmasa hemen yapmak isterdim ama maalesef....

Yanıtla

Elîf

Admin'in kim oldugunu bilmiyorum, ama bazi yorumlari okuyunca çok sabirli bir insan oldugunu anladim, sabrinizin devami dilegi ile. Tarifelerinizi okuyorum ve çok enteresan bilgiler buluyorum, onun için öncelikle tesekkürler. Benim de aklima firin fikri geldi, ki yag yönünden daha hafif olsun diye... Deneyecegim, denedikten sonra haberlerini veririm. Saygilar ve güzel bir pazar dileklerimle.

admin

Çok teşekkürler Elif hanım:) Fırında yaptıktan sonra yorum yazarsanız çok sevinirim.

Yanıtla

Yanıtla

ayşe

tarifi bir daha göreyim diye açtım da yorumlar gözüme çarptı hayatımda hamur yapmış biri değilim ilk defa yapıcam ve orda tire virgül yanlış konulmuş hamurdan anlayamayan başka iş yapsın diyenlere demek istediğim siz ananızın karnında öğrendiniz heralde bravo size.

selda

ayşe hanım ben öğretmenim. virgül de tire de doğru yerlerinde. çok açık, 3 ila 3,5 su bardağı un...

Yanıtla

gülay

ayşe yaşın kaç biz de anamızın karnında öğrenmedik ama ana sınıfında oyun hamuruyla oynayanlar bile bu tarifle yapar. Yoksa geyiğe mi vurdun işi.

Yanıtla

Yanıtla

funda

hakaten nekadar sacma sapan sorular sormussunuz, kadin gayet net anlatmis, virde evinize gelip pisirsin isterseniz :)

aydan

aynen funda hanım katılıyorum size gelsinler evinizde pişirsinlerbide :)

Yanıtla

Yanıtla

setosh

Tarifi begendim, aynen firinda da pisirilebilir mi yagda kizartilmadan, hamurun uzerine fircayla yag surulup yaglanmis tepsiye konulup, hic denediniz mi?

admin

Hiç denemedim ama olabilir bence

Yanıtla

Yanıtla

nesli

allah bu sitenin adminine sabır versin bu ne yaaa

sinem

aynen aminnn:)))

Yanıtla

egemona

aynen oyle bukadar sacma soran insan biryerde gorunmemistir, sanki ucak yapicaklar hamur isleri degil....

Yanıtla

nes

hakikaten bu ne ya, bi de bu kadar saçma sorulara admin dikkate alıp sabırla cevap vermiş :)

Yanıtla

zuhal

:))

Yanıtla

Canan

Katılıyorum :)

Yanıtla

emel kırlı yavuz

akşam akşam güldürdünüz allah da sizi güldürsün kendime inanamadım yorumları tek tek okudum :D admin sizede bravo nasıl bi sakinliktir o :D

Yanıtla

Yanıtla

esra yılmaz

peki kızartırken hamurun kenarı açılıp domatesin suyu akmaz mı yağa:;çok güzel görünüyorlar bu gece deniyecem bakalım...

admin

kenarlarını güzel bastırırsanız açılmıyor Esra hanım

Yanıtla

Yanıtla

ebru

ne kadar yağda kızaracak

admin

Normal kızartma yaparken koyduğunuz yağ gibi olacak Ebru hanım

Yanıtla

Yanıtla

eda

kaşare peynir olurmu onun yerine. tarif için teşekrler

admin

Olmaz Eda hanım, hiç koymadan yapabilirsiniz.

Yanıtla

Yanıtla

pinar Dorman

Bu arada peynir olarak, İtalyan gorgonzola olmazsa asla lezzeti yakalayamazsınız. Ne öyle beyaz beynir falan. Ya gorgonzola ya da gravyer peyniri olacak ki tadı çıksın....

fatma

hava atma pınar zenginliğinle, ne oldum delisi olma . beyaz peyniri bile bulamayanlar var.

Yanıtla

fatma pınar

PINAR HERKES SENİN GİBİ ZENGİN DEĞİL YADA BİLDİĞİYLE HAVA ATMIYO.HERKESİN DAMAK TADIDA BİR DEĞİL.NEYMİŞ GORGONZOLA YADA GRAVYERMİŞ.ŞUNA BAK BEYAZ PEYNİRİ BEĞENMİYO NESİ VAR FISTIK GİBİ PEYNİR BÜTÜN HAMUR İŞLERİNEDE YAKIŞIR.ALLAHIN YARATTIĞI HER ŞEY GÜZELDİR ÖYLE BEĞENMEMEZLİK TASLAMA....NOT NE OLDUM DEMEMELİ NE OLCAM DEMELİ.BU ARADA HAMUR İŞİ GÜZELE BENZİYO ÖZELLİKLE BEYAZ PEYNİRLE YAPCAM

Yanıtla

gulayse

Bence sen kaşarrrr peyniri koy bi dene bakalim..

Yanıtla

Yanıtla

pinar Dorman

Öküz altında buzağ aramaya benzemiş bu.... 3 ile 3,5 bardak olduğu kesin zaten. Hamur yapmaktan anlayanlar göz kararı zaten hamurun kalınlığını da anlar.... 6-8 mm lik yani 6-8 dosya kağıdı kalınlığında olabileceğini de bilir...

Aylin

yuhh helal pınar abla :D o nasıl bir kıyas öyle helal olsun. Siz bilirsiniz şimdi bunu fırında satılan hamurla yapsak olurmu acaba hayatımda bir kere poğaça yapayım dedim babam poğaçalarıma kurabiye dedi yani biraz tuhaf oldu

Yanıtla

Yanıtla

GUNES

Yaparım Eger bi olmasa....

Yanıtla

zehra

yukarda soru sordugunu sananlara, bu kadar basit seyleri bilmiyorsaniz. '' 3- 3,5 '' den bir sey anlamayip hala 3 bucuk yazan ..bi isinize gidin baska isler yapin

yeliz

öyle demeyin zehra hanım insanları kınamayın bilmiyor olabilir yeni başlamış olabilir çocuk olabilir kınamayın öğrendi işte ama hata aramak ayrı bişey yok peynir belirtilmemiş yok hamur kaç santim onlar ayrı 3 3,5 matematik bilgisi yoksa anlamamış olabilir, den sonraki 5 in buçuk olabileceğini

Yanıtla

Yanıtla

esra

Harikaa denicem tsekkürler.

Yanıtla

yasemin

peynir hakkında bir şey yazmamışlar

saim

yağsız peynir diye belirtilmiş

Yanıtla

Yanıtla

cem

açtığımız hamurun kalınlığı nekadar olacak ki acaba.

admin

1 cm kadar

Yanıtla

Yanıtla

caneliff

3 buçuk yani

Yanıtla

ayşe

en başta 3-3 ,5 bardak su bardağı un yazmışsınız tarif işlerinden pek anlamam ne demek istemişsiniz 5 bardak mı 3.5 mu

admin

3 yada 3,5 su bardağı civarında Ayşe hanım

Yanıtla

türkan

tabii ki virgül yarım demektir.

Yanıtla

ANILCAN

Değil Ayşe hanım kıvamına göre 3 yada 3,5 bardak koyacaksınız ama bu malzeme 3,5 bardak unu alır.

Yanıtla

gülay

daha bardak ölçüsünü bile anlamamışsın sen en iyisi fırından hamur al kızart oklavayı nasıl kullanacan bari onu biliyor musun

Yanıtla

Yanıtla

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
* 
* 
*