Tavuklu Maklube

Tavuklu Maklube

Üyelerimizden Merve Kaba’ya bizimle bu tarifi paylaştığı için teşekkür ederiz.

TAVUKLU MAKLUBE

yarım kilo tavuk göğsü

3 su bardağı pirinç

2 patlıcan

2 büyük boy patates

5-6 tane yeşil biber

2 tane havuç

sıvı yağ

tuz

karabiber

pulbiber

yoğurt

ilk önce pilavımızı normal pirinç pilavı yapar gibi pişiriyoruz ve dinlenmeye bırakıyoruz.

Tavuğumuzu haşlıyoruz yada minik minik doğrayıp kavuruyoruz baharatlarımızı ilave ediyoruz kenara alıyoruz ayrı bi tavada tüm sebzelerimizi küçük küçük doğruyoruz tek tek kızartıyoruz hepsini karıştırıyoruz şimdi artık buluşma zamanı tencerenin dibine tavukları yerleştiriyoruz üstüne kızartmanın yarısını serpiyoruz daha sonra pilavın yarısını koyuyoruz bu işlemi yaparken bastırarak yapıyoruz daha sonra tekrar kızartmanın yarısını sonra pilavı ilave ettikten sonra üstünden bastırıyoruz tepsimizin ortasına ters çeviriyoruz kenarlarına da sırasıyla bi çırpılmış yoğurdumuzu döküyoruz bi çoban salatamızı döküyoruz çoban salatamızda salatalık, domates, maydonoz, rendelenmiş havuç, kıvırcık yağını tuzunu limonunu koyuyoruz. AFİYETLE YİYORUUUUZ . Ben üniversite öğrencisiyim o yüzden gazete üstünde  :)



Yorumlar

songül

Pilavi sehriyesiz yapiyoruz degil mi

Yanıtla

mehmet yaman

tek kelimeyle mükemmel olmuş ellerinize sağlık,bu şekilde mutlaka deniyeceğim

Yanıtla

gulsum

Bu yemek maklube değil. Boyle olmaz. Tencerenin altına haşlanmış tavuk döşenir.Yanlara uzun kızarmış patlıcanlar yan yana dizilir.Etin uzerine pirinç koyulur. Patlıcanlar pirincin uzerine kapatılır. Tavuk suyu eklenerek pişirilir. Pisince büyük bir servis tabağına çevrilir. Kek görünümündedir.

Yanıtla

büşra

bayıldım hafta sonu misafirim var tek yemek usulü tam doyurucu :)

Yanıtla

necdet

''Altın çamura düşme ilen değerinden bir şey kaybetmez''miş. Bu yemekten öte sanat eseri gibi görünüyor, gazete üstünde olması hiç önemli değil, estetiğe ve emeğe saygılarımla.

Yanıtla

yasemin

ellerinize sağlık harika görünüyor hemen yapıcam bende tşkr ederim bu güzellikleri paylaştığınız için :)

admin

Afiyet olsun:)

Yanıtla

Yanıtla

fatma

ellerine sağlık görüntü o kadar hoş ki gazeteyi tarifin sonuna geldiğimde yazdığını okuduktan sonra geri dönüp tekrar bakınca gördüm :D

Yanıtla

AYDAN KAYA

öğrenci evi klasiği ama size tavsiye pilavi az pişirin tencereye dizdikten sonra yarım bardak su ile tekrar pişirin kesinlikle daha lezzetli olur

Yanıtla

caneliff

aynen bende söyleyince bidaha baktım öyle görebildim :) algıda seçicilik :)

Yanıtla

melek yavuz

ellerine saglik.cok oyalayici olmasina ragmen eminim cok lezzetlidir.bu aksam iftara deniyecegim insallah,bu yemegin altinda saten ortuler gormektense gazete kaidi gormeyi tercih ederim.yemeginde sunumunda cok guzel...

Yanıtla

nuray tamar

süpersınız valla ben bır ev hanımı olarak daah bu yemegı denemedım ama sızden sona denıcem çunku cok guzel gorunuyo elnıze saglık böyle guzel bır yemeği ister gazete ustu olsun ıster şık bır ortu hiç fark etmez herturlu yerım valla tepbık edıyorum.

admin

Teşekkür ederiz:)

Yanıtla

Yanıtla

Ayşegül Dondurmacı

Ellerinize sağlık,o kadar güzel görünüyor ve ben yemeğe o kadar odaklanmışım ki,yemeğin gazete üstünde olduğunu farketmedim :)

Yanıtla

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir
* 
* 
* 

x Bunlara da Bakabilirsiniz